Tegels

Tegels

PVC vloeren

PVC vloeren

Vloerverwarming

Vloerverwarming

Showroom
Afspraak maken
Klantenservice

Terug naar overzicht

...

Logo vloerenwandxxl.nl

Klachten & garantie

Ik heb een kapot artikel ontvangen, wat nu?

Dit is erg vervelend! Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zonder schade te bezorgen. Helaas gebeurt het heel soms eens dat een artikel kapot bezorgd wordt. Neem dan altijd contact op met onze klantenservice. Zij proberen tot een zo goed mogelijke oplossing te komen zodat jij alsnog een complete bestelling hebt die heel is.

Ik ben niet tevreden met mijn product, wat moet ik doen?

Het kan natuurlijk zijn dat de producten die je besteld hebt niet helemaal aan de verwachting voldoet of dat het toch niet past. Geen nood, bij Vloer&wandxxl kan je grote en kleine producten gewoon retourneren.

Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde product?

Wij hebben te maken hebben met verschillende fabrikanten en leveranciers. Zij hanteren verschillende garantievoorwaarden. De garantietermijnen die wij vermelden op de productpagina's hebben betrekking op de fabrieksgarantie. Fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie. Meld je een artikelklacht, dan kijken we dus eerst welke garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn.


Als de klacht gegrond is, zorgen wij voor een passende oplossing of tegemoetkoming. Als er sprake is van een defect dan is er wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat je recht hebt op een goed product. Ontvang je een product dat niet deugt, dan heb je recht op vervanging, reparatie of je geld terug. De termijn waarbinnen je je kunt beroepen op wettelijke garantie verschilt per product.


Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Sorry! Wij willen graag dat jij tevreden bent! Helaas maken wij ook wel eens een fout en we willen niet dat jij daar de dupe van wordt. 


Ben je ergens niet helemaal tevreden over of ben je het ergens niet mee eens? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken graag samen met jou naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar jou te luisteren. Klachten handelen wij altijd binnen 14 dagen na ontvangst altijd af.


Mocht je het als consument of zakelijke klant het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform. Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt, indien de klacht niet naar tevredenheid kan worden opgelost. De klacht ter bemiddeling voorgelegd kan worden bij Thuiswinkel. Voor consumenten via de Geschillencommissie en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Wanneer krijg ik reactie op mijn klacht?

Wanneer je een klacht hebt, zoeken wij graag samen met jou naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar jou te luisteren. Klachten handelen wij altijd binnen 14 dagen na ontvangst altijd af.