Tegels

Tegels

PVC vloeren

PVC vloeren

Vloerverwarming

Vloerverwarming

Showroom
Afspraak maken
Klantenservice

Terug naar overzicht

...

Logo vloerenwandxxl.nl

Bezorgen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, zorgen wij voor een passende vervoerder die de bestelling op de gewenste locatie aflevert. Kleine pakketten worden doorgaans met via PostNL of DHL verstuurd. Heb je veel producten in je winkelwagen? Of bestel je grote artikelen? Meestal kiezen we er dan voor om de bestelling met een vrachtwagen te versturen.


Wanneer een product op voorraad ligt bij een van onze leveranciers, kan de levertijd hiervan afwijken. Hou in dit geval altijd de levertijd aan die aangegeven wordt op de specifieke productpagina. Daarnaast wordt de leverdatum ook vermeld in de bevestigingsmail die je ontvangt nadat de bestelling voltooid is. Op de dag van de levering krijg je bericht hoe laat de chauffeur die dag voor de deur staat.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen vanaf € 100 is de verzending gratis. Tot € 100,- betaal je € 5,95 verzendkosten. 


Uitzonderingen hierop zijn: 

  • Tegels: € 49,95,- (gratis vanaf € 350) 
  • Tegelprofielen (3 meter): € 49,95,- (gratis vanaf € 350) 
  • Toebehoren (tegellijm, ontharderingszout) zwaarder dan 23kg: € 49,95,- (gratis vanaf € 350) 
  • Verzendkosten postpakketten in geheel België: € 9,95 (gratis vanaf € 500) 
  • Verzendkosten vrachtwagen in geheel België: € 59,95 (gratis vanaf € 2.500)


Leveren jullie ook in het buitenland?

Naast Nederland, leveren wij ook in België, Duitsland en Frankrijk. De levertijden kunnen hierdoor mogelijk afwijken. Mocht je hierover vragen hebben kan je contact opnemen met onze klantenservice

Wat zijn de levertijden?

De levertijden verschillen per product. De levertijden worden altijd vermeld op de productpagina en kan je terug vinden in de bevestigingsmail die je ontvangt nadat je een bestelling hebt geplaatst.


De levertijden op de productpagina continu bijgewerkt zodat je altijd op de hoogte bent van de juiste levertijden. 


De levertijden verschilt per product. Als wij een product in ons eigen magazijn hebben liggen, geldt de levertijd doorgaans: Vandaag besteld, morgen in huis.


Wanneer een product op voorraad ligt bij een van onze leveranciers, kan de levertijd hiervan afwijken. Hou in dit geval altijd de levertijd aan die aangegeven wordt op de specifieke productpagina. Daarnaast wordt de leverdatum ook vermeld in de bevestigingsmail die je ontvangt nadat de bestelling voltooid is. Op de dag van de levering krijg je bericht hoe laat de chauffeur die dag voor de deur staat.

Op welke dagen wordt mijn bestelling geleverd?

Pakketten kunnen geleverd worden van maandag tot en met zaterdag. Grote bestellingen worden van maandag tot en met vrijdag geleverd.

Kan ik de leverdag zelf inplannen?

Ja, dit kan. Wanneer je bij ons iets gaat bestellen, kan je zelf aangeven wanneer je deze bestelling ontvangt. Dit doe je door een datum te selecteren op onze kalender. Zo kan je zelf bepalen wanneer alles binnen komt. Wel zo handig als je nog midden in een verbouwing zit! 


Let op: dit is niet bij alle producten het geval. We vermelden de voorraadstatus van elk product op de bijbehorende productpagina en hier kun je zien wat de levertijd zal zijn. Als je een bestelling plaatst met producten die niet op voorraad zijn en dus een langere levertijd hebben, versturen we alles standaard samen en geldt dus de langste levertijd. Wil je producten die op voorraad zijn eerder in huis hebben? Dan kun je ofwel twee aparte bestellingen plaatsen, of even contact opnemen met onze klantenservice om te vragen of je bestelling in twee pakketten kan worden gesplitst.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Je kan er voor kiezen om je bestelling af te halen bij onze eigen locatie. Handig wanneer je bijvoorbeeld geen tijd hebt om de hele dag aanwezig te zijn op de leveringsdatum. Op deze locatie is het ook mogelijk om de bestelling af te rekenen. Dat kan middels pinnen of gepast contant betalen.


Tijdens het bestelproces krijg je de keuzemogelijkheid om de bestelling te laten bezorgen of op te halen.  


Je kunt je bestelling hier afhalen:

Adres kantoor Buitenpost 

Vloer&wandxxl  

Newtonstraat 18 

9285 XX Buitenpost (Friesland) 

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, zorgen wij voor een passende vervoerder die de bestelling op de gewenste locatie aflevert. Kleine pakketten worden doorgaans met via PostNL of DHL verstuurd. Heb je veel producten in je winkelwagen? Of bestel je grote artikelen? Meestal kiezen we er dan voor om de bestelling met een vrachtwagen te versturen.  


Omdat de grootte van een bestelling per klant verschilt, kunnen wij hier niet direct zeggen door welke vervoerder de bestelling bezorgd wordt. Zodra wij weten wie de vervoerder wordt, ontvang je hierover bericht. In dit bericht ontvang je dan ook jouw Track & Trace code of een tijdsvak indicatie van de vervoerder. 

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik tijdens levering niet thuis ben?

Afhankelijk van de vervoerder wordt je bestelling bij de buren afgegeven, bij een afhaalpunt afgegeven of zal de levering op een later moment nogmaals worden uitgevoerd. Je wordt hierover door middel van een briefje in de bus, telefonisch of per email geïnformeerd.

Kan iemand anders de bestelling aannemen of ophalen?

Ja, dit is mogelijk. Neem voor de zekerheid een kopie van de bevestigingsmail mee.


Bezorgen jullie ook op een verdieping of bovenwoning?

Alle bestellingen worden met grote zorg vervoerd naar het aangegeven afleveradres. Leveringen vinden plaats tot de eerste deur. Als je in een etagewoning woont, is dit in veel gevallen een portiekdeur. De bestellingen worden vanaf daar overgedragen aan de klant. Bestellingen worden dus niet naar boven gebracht. Houd er dus rekening mee dat de vervoerder de bestellingen niet naar binnen brengt.

Welke verzendmethodes zijn er mogelijk?

Je kan kiezen uit de volgende verzendmethodes:

  • Thuis laten bezorgen
  • Op een ander adres laten bezorgen
  • Afhalen bij Vloer&wandxxl
Kan ik ook gebruik maken van deellevering?

Wanneer je meerdere producten bij ons besteld, wordt automatisch gekozen voor de langste leveringstermijn. Dit doen wij zodat wij bestellingen in een keer verzenden.


Is een bepaald product sneller leverbaar en wil je deze alvast eerder ontvangen zodat je alvast aan de slag kan? Dit is vaak geen probleem. Neem dan even contact op met onze klantenservice en vraag naar de deellevering. Zij zullen kijken wat er mogelijk is. 

Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?

Wanneer je bestelling niet compleet is, kan je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen kijken wat er mis gegaan is en uiteraard met een oplossing komen

Voor vragen en advies

Wij zijn vandaag tot 17:30 bereikbaar voor al je vragen.

Bel ons op 0511700213Stuur een email