Tegels

Tegels

PVC vloeren

PVC vloeren

Vloerverwarming

Vloerverwarming

Showroom
Afspraak maken
Klantenservice

Terug naar overzicht

...

Logo vloerenwandxxl.nl

Bestellen


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

een verbouwing kan moeilijk zijn, maar een het bestellen van de juiste producten is juist erg eenvoudig. Wij leggen je kort uit hoe je bij vloer&wandxxl.nl een bestelling kan plaatsen. Volg de volgende stappen op en je hebt je artikelen snel in huis!


1. Kies jouw favoriete producten

Weet je al precies wat je wilt hebben? Zoek of bekijk dan het product en klik dan op de groene knop ‘In winkelwagen’. Dit gaat net zo makkelijk als in een fysieke winkel. Wil je nog verder winkelen? Geen probleem, zoek gerust meerdere producten op en plaats deze op dezelfde manier in de winkelwagen.


2. Winkelwagen

Wanneer je 1 of meerdere producten in je winkelwagen hebt toegevoegd, kan je naar het overzicht gaan. Dit doe je eenvoudig door te klikken op het winkelwagentje rechtsboven in het scherm. In het overzicht zie je welke producten je hebt gekozen, hoeveel producten in je winkelwagen liggen en de bijbehorende prijs. Je ziet ook gelijk wat de levertijd is van de bestelling. Wil je iets aanpassen? Geen probleem. Je kan het aantal producten aanpassen of zelfs het hele product verwijderen uit je winkelwagen. Wanneer je liever nog iets wilt toevoegen, navigeer je op de gebruikelijke manier op de website zodat je de winkelwagen naar wens kan vullen. Ben je tevreden over wat er in je winkelwagen zit? Klik dan op de groene knop ‘Doorgaan met bestellen’.


3. Vul je persoonsgegevens in

Wanneer je gekozen hebt om als nieuwe- of bestaande klant een bestelling te plaatsen, kan je de nodige persoonsgegevens invullen. Deze persoonsgegevens hebben wij nodig om de bestelling goed te verwerken en te leveren. Deze gegevens zullen nooit voor andere doeleinden gebruikt worden. Velden die voorzien zijn van een sterretje (*) zijn verplicht en dienen altijd ingevuld te worden.


4. Bezorgen of ophalen?

Je kan er voor kiezen om de bestelling te laten bezorgen of deze op te halen op één van onze afhaalpunten. Als je kiest voor bezorgen, kan je zelf een gewenst moment uitzoeken. Vaak kan dit de volgende dag al. Mochten er verzendkosten zijn, zie je deze ook vermeld staan.


5. Kies je betaalmethode

Bij Vloer&wandxxl kan je kiezen voor verschillende betaalmethodes. Kies voor de methode die jij het prettigst vindt.


6. Besteloverzicht

Voordat je betaalt krijg je nog een keer het besteloverzicht te zien. Zo weet je zeker dat de persoonsgegevens, bezorggegevens en de gewenste producten goed staan. Wel zo fijn om nog even alles te checken voordat je overgaat naar betalen.


Is alles goed ingevuld en ben je tevreden over de producten? Klik dan de groene knop met ‘Afrekenen’. Na de betaling is het bestelproces afgerond en krijg je nog een bevestigingsmail van de bestelling.

Kan ik ook buiten de website om bij Vloer&wandxxl bestellen?

Heb je iets bij ons gezien wat je graag wilt bestellen? Maar doe je dat liever niet online? Geen probleem, je kan ook een bestelling plaatsen in onze showroom. Daar is altijd iemand aanwezig die je graag helpt met bestellen. Onze showroom medewerker helpt je dan ook graag met adviseren en kan de producten mogelijk laten zien in een van onze stijlkamers in de showroom. 


Daarnaast kan je ook altijd via de telefoon of via de mail een bestelling plaatsen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Het kan gebeuren dat je nadat de bestelling is afgerond je iets vergeten bent om mee te bestellen. Of dat je er direct achter komt dat je een verkeerd artikel besteld hebt. Dan wil je misschien wel de bestelling wijzigen of zelfs annuleren. Wanneer je dit wilt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Door direct te bellen naar 0511 700213 kunnen we kijken wat er mogelijk is. Wanneer je er snel bij bent kunnen wij de bestelling in het systeem nog aanpassen. Mocht het pakket al onderweg zijn, dan kunnen wij de chauffeur eventueel nog bellen zodat hij niet langs hoeft te komen. Staat de chauffeur wel aan de deur en je wilt van je bestelling afzien? Dan kun je de bestelling altijd nog weigeren. De kosten die worden gemaakt voor het retourneren van je bestelling zijn dan wel voor jouw eigen rekening.

Kan ik ook een offerte aanvragen?

Wil je een offerte aanvragen of een prijsvergelijking doen? Vraag dan geheel gratis en vrijblijvend een offerte aan. We controleren de offerte op volledigheid, kwaliteit en levertijd. Wij kunnen vrijwel alle producten van alle merken leveren. Kunnen we een bepaald artikel niet leveren? Dan bieden we jou een mooi alternatief aan.

Stop de gewenste producten in het winkelwagentje, bekijk het overzicht en kies vervolgens voor ‘Offerte aanvragen’. Vul de juiste gegevens in op het formulier en dan krijg je vaak binnen 24 uur al een reactie.

Kan ik ook een persoonlijke account maken?

Ja, bij Vloer&wandxxl kan je een persoonlijk account aanmaken. Dit is erg handig, want zo heb je in 1 oogopslag overzicht van al jouw wensen bij Badkamerxxl. Hier krijg je overzicht in de volgende zaken:


  • Bestellingen
  • Offertes
  • Verlanglijstje
  • Winkelwagen
  • Voorkeuren
  • Gegevens
  • en meer

Heb je al eens een bestelling geplaatst, maar heb je nog geen account? Geen probleem! Je kan ook achteraf een account aanmaken en je bestelling toevoegen. Zo hou je overzicht en blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen van jouw bestelling.

Zijn de getoonde prijzen op Vloer&wandxxl inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op Vloer&wandxxl zijn inclusief BTW.

Kan ik ook producten opslaan als favoriet?

Ja, je kan producten als favoriet opslaan. Dat is handig wanneer je een product mooi vind, maar nog even langer wilt nadenken. Dan druk je op het hartje die je kan vinden op de productpagina. Dan komt deze automatisch in je verlanglijstje.


Het verlanglijstje kan je vinden rechtsboven in het scherm, naast het winkelwagentje. Je kan hier meerdere producten in bewaren. Heb je uiteindelijk de knoop doorgehakt en wil je het product bestellen? Klik dan op het groene winkelwagen logootje. Dan komt het artikel automatisch in je winkelwagen en kan je de gebruikelijke bestelstappen volgen.

Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?

Als je bij ons een bestelling plaatst, ontvang je een bevestigingsmail.

In deze mail kan je zien wat je besteld hebt, wat het bezorg adres is, de totale prijs maar ook het bestelnummer. Deze wordt meermaals genoemd onder de noemer bestelnummer. Deze bestaat uit een 9-cijferig getal. Dit nummer is altijd uniek en is gekoppeld aan jouw bestelling.

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, wat moet ik doen?

Wanneer je bij Badkamerxxl een bestelling plaatst, ontvang je altijd een bevestigingsmail. Het kan soms enige tijd duren voordat deze in de mailbox belandt. Je ontvang altijd dezelfde dag nog een bevestigingsmail.

Heb je geen bericht ontvangen? Kijk dan eens of de mail misschien in de ongewenste mail is beland. Is dat ook niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij kunnen vertellen wat de status is van je bestelling of wat er mis gegaan is.