Tegels

Tegels

PVC vloeren

PVC vloeren

Vloerverwarming

Vloerverwarming

Showroom
Afspraak maken
Klantenservice

Terug naar overzicht

...

Logo vloerenwandxxl.nl

Betalen


Welke betaalmethodes zijn er?

Bij Vloer&wandxxl kan je kiezen uit meerdere populaire betaalmethodes. Door de ruime keuze is er altijd een betaalwijze die jij prettig vindt. Er zijn geen extra kosten verbonden aan het gebruik van een specifieke betaalmethode.

Ideal:

iDEAL is dé betaalmethode op internet waar alle grote Nederlandse banken aan meewerken. Met iDEAL kun je jouw bestelling vertrouwd, veilig en gemakkelijk afrekenen. Je rekent af in je eigen internet betaalomgeving, beschermd door de specifieke beveiligingsmethodes van jouw bank.     

Overschrijving:

Kies je voor betalen met een bankoverschrijving, dan ontvang je een e-mail van Buckaroo Online Payment Services. Buckaroo verwerkt de betalingen voor Badkamerxxl.nl. In de e-mail van Buckaroo vind je een uniek betaalkenmerk dat je bij jouw bankoverschrijving dient te vermelden. Zo kunnen wij de betaling koppelen aan jouw bestelling. Zodra het totaalbedrag op onze bankrekening is bijgeschreven, wordt jouw bestelling verder verwerkt.

Betalen bij afhalen:

Wanneer je kiest om je bestelling af te halen bij ons kantoor in Buitenpost, kan je er voor kiezen om te betalen wanneer je de bestelling ophaalt. Zo kan je eerst nog even het product bekijken voordat je betaalt. Op deze locatie kan je pinnen of gepast contant betalen.

Moet ik betalen voordat de bestelling geleverd is?

Voor de huidige betaalmethodes geldt dat er direct betaald moet worden, dus voor de levering van de bestelling.

Wat is het rekeningnummer van Vloerenwandxxl?

Het rekeningnummer van Vloerenwandxxl is NL83 RABO 0160 0115 07.

Hoe weet ik wanneer de betaling gelukt is?

De bestelling is pas helemaal afgerond wanneer de betaling gelukt is. Waneer dit het geval is, ontvang je in korte tijd een bevestigingsmail van je bestelling. Dit is gelijk een bevestiging dat de bestelling, en dus de betaling, goed gegaan is en dat alles verwerkt wordt.

Wat moet ik doen als mijn betaling is mislukt?

Wanneer de betaling niet gelukt is kan je contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen jou een gerichte oplossing geven.
Hoe snel wordt een retour terugbetaald?

Na ontvangst van je retour proberen we het pakket binnen enkele werkdagen te controleren op schade en volledigheid. Wanneer je retour in goede orde is ontvangen, krijg je automatisch bericht en kun je het geld binnen enkele werkdagen op je rekening verwachten. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd. Wij zullen altijd met dezelfde betaalmethode terugbetalen als waarmee de aankoop gedaan is.


Wanneer het artikel niet meer aan de retourvoorwaarden voldoet, nemen we contact met je op om tot een oplossing tot komen.

Voor vragen en advies

Wij zijn vandaag tot 17:30 bereikbaar voor al je vragen.

Bel ons op 0511700213Stuur een email